Digitaldagen 2017

#Digitaldagen 2017

Full sal under årets store digitalkonferanse i Bergen

Markedsføring og kommunikasjon handler ikke om kampen mellom digitale og tradisjonelle medier. Det handler om hva som fungerer.
Under Digitaldagen i Bergen ble det fokusert på kunnskap, innhold, takt og tone. Hvilke grep kan du gjøre for å oppnå bedre effekt, hvorfor bør du gjøre det og ikke minst hvordan kan du gjøre det? Mange av disse spørsmålene ble besvart fra scenen, og vi tok en prat med noen av foredragsholderne.

Playback of this video is not currently available

christine-calvert-2

PwCs som tok en god prat med foredragsholder og tekstdoktor, Christine Calvert. Tekst kommer ikke lett, og det skal det heller ikke gjøre. Det skal bety noe, det du deler med omverden, sier hun.

Playback of this video is not currently available

trond-lyngbø

SEO, søkeoptimalisering - hvorfor er dette en avgjørende faktor for å ta posisjon i det digitale markedet? Torbjørn Torsvik fra PwC tok en podcast-prat med Senior SEO Consultant og grunnlegger av Search Planet AS.

Playback of this video is not currently available

pwc-om-digitalisering

Hvordan jobber PwC med digitalisering for sine kunder? Helene Kubon Skulstad tok en prat med Are Muri, leder for Business Technology, PwC Oslo

 

 

 

 

Playback of this video is not currently available

svein-roger-selle-dpe

Hvordan bør vi bruke stemmen vår i den digitale verden? Hva mener Svein Roger Selle, Viseadministrerende direktør og partner i Geelmuyden Kiese Gruppen om dette? PwCs Torbjørn Torsvik tok en prat med ham.

Playback of this video is not currently available

digitaldagen-front2

Hva er digitalisering for Philip og Pernille?

Playback of this video is not currently available

snapchat-marie

Hvordan kan bedrifter bruke SnapChat, og hvordan virker det? PwC tok en prat med Gjensidiges egne SnapChat-spesialist, Marie Brudevold.

Playback of this video is not currently available

kristin-raa2

Sosiale medier har totalt forandret hvordan vi mennesker snakker sammen. Facebooksiden din er kanskje blitt en viktigere side å oppsøke enn websiden til arbeidsgiveren din. Måten vi oppsøker og konsumerer informasjon er snudd helt opp ned. Så, hvordan kan du bygge business i disse nye kanalene? PwCs Kristin Raa tok en prat med Mikael Lemberg, Director of Product Ecosystem.

Kontakt oss

Hallvard Aarø

Hallvard Aarø

Partner | Leder for Region Vest, PwC Norway

Tlf: 952 61 304