Tjenestedesign handler om å skape bedre løsninger for deg og meg. Det handler om å gjøre systemer enklere å forstå, fjerne det som ikke trengs og tenke nytt. Ved å sette sluttbrukere, innbyggere og ansatte i fokus utformer vi tjenester som skaper høy verdi.
Vi startet det første tjenestedesignmiljøet i Norge i 2007. Vi har bred internasjonal erfaring med noen av verdens største merkevarer og offentlige tjenester. Som del av landets bredeste konsulentmiljø har vi en unik evne til å kombinere brukeropplevelser med forretning, teknologi og organisasjon, for å skape varige resultater.
Vi går på jobb hver dag for å utvikle mer menneskelige, nyskapende og bærekraftige løsninger. Når vi kombinerer våre designferdigheter med teknologi og forretningsforståelse blir det en superkraft for kundene vi jobber med.
Forstå kunder og brukere, analyser hvilke interne forbedringer som kan gjøres, tegn kundereisen og lag helt nye opplevelser som folk blir glad i.
Vi hjelper deg å angripe komplekse utfordringer gjennom bruk av designmetoder, kreativitet og kundeinnsikt.
Se virksomheten gjennom kundenes øyne, bygg merkevare og vinn i markedet med kundene på laget.
Kartlegg kundenes opplevelse av et produkt eller tjeneste, identifiser forbedringsmuligheter, og finn nye muligheter for å skape verdi.
Når du ønsker å utforske en ny markedsmulighet hjelper vi med å utvikle helhetlige konsepter – fra innsikt via organisering til implementering.
Vi har bred erfaring med å lede kurs, trening og kompetanseheving i designmetodikk og brukerorientering for våre kunder.
Christina Gytre
Henrik Skandsen