Customer journey management:
Lær hvordan Customer Journey Management tar i bruk i kunstig intelligens og skybaserte plattformer til å forbedre kundeopplevelsen. Du får høre beste praksis internasjonalt fra plattform-leverandører som fra TheyDo og det nordiske Journey Ops nettverket. Markedsledere som Telenor, Gjensidige og Strawberry vil dele erfaringer med å perfeksjonere kundereisen og drive innovasjon i forskjellige bransjer. Dette er for deg som ønsker å løfte kundeopplevelsen til et strategisk nivå – og skape konkurransefortrinn.
Seminaret er tilpasset ledere og fageksperter som har ansvar for kundeopplevelse, innovasjon og digital transformasjon – i privat eller offentlig sektor.
Velkommen & Mingling
Start dagen med en kaffe og gode samtaler. Vi setter tonen for en inspirerende dag.
Kundereiserevolusjonen – fra innsikt til handling
Med Lavrans Løvlie i PwC
Nøkkelen til å lykkes med kundereisen i en datadreven verden. Tips for å løfte kundetilfredshet, lojalitet og lønnsomhet
Kundesentrisk innovasjon med kirurgisk presisjon: Hus pluss
Med Kim Wikan Barth, Gjensidige (SVP Growth and New Services)
Et dypdykk i hvordan Gjensidige setter kunden i sentrum for innovasjon.
Stop Mapping, Start Managing - Key lessons from 20+ case studies and hundreds of conversations
Med Esa Nettamo i JourneyOps (Founder)
Lær av over 20 casestudier og hundrevis av samtaler – nøkkelen til å gå fra kartlegging til handling.
From intent to impact: Designing for each step of the customer experience
Med Antoaneta Nikolaeva i Strawberry (Head of Customer Journeys)
Hvordan designe kundeopplevelser som leverer verdi i hvert steg.
Pause
Ta en pust i bakken og fyll på med energi.
Journey management for business decision-making
Med Martin Palamarz i TheyDo (Co-Founder)
Oppdag hvordan journey management kan drive smartere beslutninger.
Mobilisering av organisasjonen for kundesentrisitet (engelsk)
Med Ivar Lyngve, Telenor (Customer Experience Lead)
Hvordan skape en organisasjon som virkelig setter kunden først.
Paneldebatt
Med alle foredragsholdere.
Dato: 14. oktober
Tid: 09.00-12.00
Servering: Frokost og registrering 08.30
Avgift: Ingen avgift
Sted: PwC Experience center, Bjørvika, Clemenskvartalet, Rostockgata 104, 0194 Oslo
Kim Wikan Barth
SVP Growth and New Services, Gjensidige
Kim er en strateg innen forretningsdesign og innovasjon med over 20 års erfaring innen innovasjon og merkevareledelse. Han har jobbet med alt fra strategi og tjenestedesign til forretningsutvikling, organisasjonskultur og KPI-strukturer. Kim brenner for å skape bærekraftige forretningsmodeller gjennom innovative designstrategier drevet av kundeopplevelse (CX).
Esa Nettamo
Founder, JourneyOps
Esa Nettamo, grunnlegger av JourneyOps Community og Spark Design, hjelper organisasjoner med å utvikle ferdigheter, verktøy og tankesett for å håndtere kundereiser som sentrale forretningsressurser – med mål om å forbedre kundeopplevelsen og øke operasjonell effektivitet.
Martin Palamar
Co-Founder, TheyDo
Med 20 års erfaring fra konsulentbransjen har han blitt en ekspert på kundeorientert transformasjon i store virksomheter. Gjennom karrieren har han hjulpet over 50 ledende merkevarer med å styrke sine kundeorienterte initiativer og omsette dem til strategiske forretningsresultater.
Antoaneta Nikolaeva
Head of Customer Journeys, Strawberry
Hun har en bakgrunn fra mediebransjen gjennom Schibsted og Aller, samt erfaring fra konsulentvirksomhet. Hun startet karrieren innen digital og kvantitativ analyse, men har de siste årene fokusert på kundeopplevelse, tjenestedesign og brukerinnsikt.
Ivar Lyngve
Customer Experience Lead, Telenor
Han har omfattende erfaring fra mer enn 30 år innen telekom, media, reiseliv og bilbransjen, samt konsulentvirksomhet, med fokus på digital transformasjon og vekst. For tiden jobber Ivar med hvordan kunstig intelligens kan forbedre kundeopplevelsen i kundevendte kanaler.
Lavrans Løvlie
Partner og leder av designteamet, PwC
Lavrans Løvlie stiftet verdens første tjenestedesignfirma, Livework, i London i 2001, og har hatt en ledende rolle i å bygge fagfeltet i Norge de siste 10 årene. Han har jobbet internasjonalt med tjenesteinnovasjon og design med ledende merkevarer som FN, Sony, BBC, J&J, Deutsche Telekom og Volkswagen. I Norge har han jobbet på tvers av offentlig og privat sektor med kunder som Helsedirektoratet, Oslo kommune, Telenor, Gjensidige og DnB.
Han har siden 2018 ledet PwCs team i innovasjon og design i Oslo.
Lavrans Løvlie, Partner og leder av designteamet i PwC
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å være en av de første til å motta invitasjon til våre eventer.
Se full oversikt over alle våre kommende eventer.