Event der folk snakker

Hvordan data revolusjonerer kundereisen

Customer journey management:

Kundeinnsikt som kraft for innovasjon

Lær hvordan Customer Journey Management tar i bruk i kunstig intelligens og skybaserte plattformer til å forbedre kundeopplevelsen. Du får høre beste praksis internasjonalt fra plattform-leverandører som fra TheyDo og det nordiske Journey Ops nettverket. Markedsledere som Telenor, Gjensidige og Strawberry vil dele erfaringer med å perfeksjonere kundereisen og drive innovasjon i forskjellige bransjer. Dette er for deg som ønsker å løfte kundeopplevelsen til et strategisk nivå – og skape konkurransefortrinn.

Seminaret er tilpasset ledere og fageksperter som har ansvar for kundeopplevelse, innovasjon og digital transformasjon – i privat eller offentlig sektor.

Agenda for dagen

Velkommen & Mingling
Start dagen med en kaffe og gode samtaler. Vi setter tonen for en inspirerende dag.

Kundereiserevolusjonen – fra innsikt til handling

Med Lavrans Løvlie i PwC 
Nøkkelen til å lykkes med kundereisen i en datadreven verden. Tips for å løfte kundetilfredshet, lojalitet og lønnsomhet 

Kundesentrisk innovasjon med kirurgisk presisjon: Hus pluss
Med Kim Wikan Barth, Gjensidige (SVP Growth and New Services)
Et dypdykk i hvordan Gjensidige setter kunden i sentrum for innovasjon.

Stop Mapping, Start Managing - Key lessons from 20+ case studies and hundreds of conversations
Med Esa Nettamo i JourneyOps (Founder)
Lær av over 20 casestudier og hundrevis av samtaler – nøkkelen til å gå fra kartlegging til handling.

From intent to impact: Designing for each step of the customer experience
Med Antoaneta Nikolaeva i Strawberry (Head of Customer Journeys)
Hvordan designe kundeopplevelser som leverer verdi i hvert steg.

Pause
Ta en pust i bakken og fyll på med energi.

Journey management for business decision-making
Med Martin Palamarz i TheyDo (Co-Founder)
Oppdag hvordan journey management kan drive smartere beslutninger.

Mobilisering av organisasjonen for kundesentrisitet (engelsk)
Med Ivar Lyngve, Telenor (Customer Experience Lead)
Hvordan skape en organisasjon som virkelig setter kunden først.

Paneldebatt
Med alle foredragsholdere.

Ikon av kalender

Dato: 14. oktober

Ikon av film-klipper

Tid: 09.00-12.00

Ikon av nettside

Servering: Frokost og registrering 08.30

Ikon av nettside

Avgift: Ingen avgift

Ikon av nettside

Sted: PwC Experience center, Bjørvika, Clemenskvartalet, Rostockgata 104, 0194 Oslo

Du møter:

Kim Wikan Barth
SVP Growth and New Services, Gjensidige

Kim er en strateg innen forretningsdesign og innovasjon med over 20 års erfaring innen innovasjon og merkevareledelse. Han har jobbet med alt fra strategi og tjenestedesign til forretningsutvikling, organisasjonskultur og KPI-strukturer. Kim brenner for å skape bærekraftige forretningsmodeller gjennom innovative designstrategier drevet av kundeopplevelse (CX).

Esa Nettamo er avbildet

Esa Nettamo
Founder, JourneyOps

Esa Nettamo, grunnlegger av JourneyOps Community og Spark Design, hjelper organisasjoner med å utvikle ferdigheter, verktøy og tankesett for å håndtere kundereiser som sentrale forretningsressurser – med mål om å forbedre kundeopplevelsen og øke operasjonell effektivitet.

Martin Palamar er avbildet

Martin Palamar
Co-Founder, TheyDo

Med 20 års erfaring fra konsulentbransjen har han blitt en ekspert på kundeorientert transformasjon i store virksomheter. Gjennom karrieren har han hjulpet over 50 ledende merkevarer med å styrke sine kundeorienterte initiativer og omsette dem til strategiske forretningsresultater.

Antoaneta Nikolaeva
Head of Customer Journeys, Strawberry

Hun har en bakgrunn fra mediebransjen gjennom Schibsted og Aller, samt erfaring fra konsulentvirksomhet. Hun startet karrieren innen digital og kvantitativ analyse, men har de siste årene fokusert på kundeopplevelse, tjenestedesign og brukerinnsikt.

Ivar Lyngve er avbildet

Ivar Lyngve
Customer Experience Lead, Telenor

Han har omfattende erfaring fra mer enn 30 år innen telekom, media, reiseliv og bilbransjen, samt konsulentvirksomhet, med fokus på digital transformasjon og vekst. For tiden jobber Ivar med hvordan kunstig intelligens kan forbedre kundeopplevelsen i kundevendte kanaler.

Lavrans Løvlie
Partner og leder av designteamet, PwC

Lavrans Løvlie stiftet verdens første tjenestedesignfirma, Livework, i London i 2001, og har hatt en ledende rolle i å bygge fagfeltet i Norge de siste 10 årene. Han har jobbet internasjonalt med tjenesteinnovasjon og design med ledende merkevarer som FN, Sony, BBC, J&J, Deutsche Telekom og Volkswagen.  I Norge har han jobbet på tvers av offentlig og privat sektor med kunder som Helsedirektoratet, Oslo kommune, Telenor, Gjensidige og DnB. 

Han har siden 2018 ledet PwCs team i innovasjon og design i Oslo. 

Kontakt oss

Lavrans Løvlie, Partner og leder av designteamet i PwC

Vil du vite om alle våre kommende eventer?

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å være en av de første til å motta invitasjon til våre eventer.

Se alle våre eventer

Se full oversikt over alle våre kommende eventer.

Følg oss