Outsourcing av regnskaps- og lønnsfunksjonene

Skreddersydde løsninger for tjenesteutsetting

Outsourcing av regnskaps- og lønnsfunksjonene bidrar ofte til en sikker og kostnadseffektiv drift. For å ivareta disse funksjonene på en best mulig måte, er utviklingen at flere virksomheter setter ut disse tjenestene.

Gjennom å outsource økonomi-, lønn- og HR-funksjonene, kan man redusere virksomhetens risiko ved sykdom og annet fravær hos nøkkelpersoner, manglende kompetanse, kapasitet og fleksibilitet. PwC leverer en komplett løsning med lønn, HR og regnskap for små og mellomstore bedrifter.

Vi skreddersyr løsningen til dine behov, enten du velger å outsource hele funksjonen eller utvalgte oppgaver.

Vi har god erfaring med å hjelpe virksomheter i gang med outsourcing. Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat dersom du er nysgjerrig på hva outsourcing innebærer, fordeler og ulemper med dette, ønsker mer informasjon om oss og hvordan vi jobber eller et tilbud.

Vi vet at du er opptatt av kvalitet og effektivitet. For å realisere dette ser vi at virksomheter outsourcer funksjoner.

Marianne Brusdal Leder for Accounting

Kontakt oss

Marianne Brusdal

Partner , PwC Norway

Tlf: 952 60 702